Peecon Biga Rapide Future pašarų maišytuvas

Peecon Biga Rapide Future pašarų maišytuvas
„Peecon“ vertikaliu pašarų maišytuvu Biga Rapide Future, kaip ir „Peecon Biga Pacman“ modeliu, papildėme mūsų savaeigių modelių asortimentą. „Biga Rapide Future“ gali būti 13, 20, 22, 24 ir 25 m3 . Hidrauliniai priešpeiliai talpos (pagal užsakymą galime pagaminti ir kitokių modelių). Mašina varoma „FTP Tier IV Final“ 4 arba 6 cilindrų turbininiu varikliu su tarpiniu aušintuvu. Priklausomai nuo reikiamos galios ir nuo greičių diapazono, mašinoje gali būti montuojamas 4 cilindrų 170 AG arba 6 cilindrų 206 AG variklis. Kabina yra moderni, iš jos puikus matomumas į visas puses.„Peecon“ Biga Rapide Future modelyje įrengtas krautuvas su pjautuvu, kuris įtraukia pašarus. Svirtis pakeliama ir nuleidžiama dviem cilindrais. Cilindrai parengti greta tunelio, todėl juos galima labai greitai pakelti arba nuleisti. Krautuvas su pjautuvu turi gerai žinomą FPS („Fieber Pick-up System“ – pluošto pakėlimo sistemą). Ši unikali FPS sistema užtikrina produktų krovimą dviem sukimosi kryptimis. Šitaip geriau išsaugoma struktūra pjovimo metu. Produktas pjaunamas tiesiai nuo priekio link galo. Kairėje pjautuvo pusėje esantis sraigtas užtikrina sklandų pašarų padavimą tunelio kryptimi. Kadangi pašarai pjaunami dviem kryptimis, taip pat ir dėl peilių padėties pjautuve (stačiais kampais) ir pjautuvo užpakalinėje pusėje esančio papildomo sraigto, galime labai greitai paduoti pašarus maišymo talpos kryptimi ir optimaliai išsaugoti struktūrą. Dėl greito pašarų padavimo galime pasiekti didžiausią našumą. Pjovimo tunelis yra pats plačiausias rinkoje (820 mm), o tai dar labiau prisideda prie optimalios pjovimo galios. Pjovimo būgnas yra 1 900 mm pločio. Pagal užsakymą jį galima pagaminti iš nerūdijančio plieno; visos už pjautuvo montuojamos dalys standartiškai gaminamos iš nerūdijančio plieno, šitaip užtikrinant minimalų nusidėvėjimą. Kitaip nei daugelis kitų pašarų maišytuvų, Biga Rapide Future yra varomas mechaniškai. Naudojant mechaninę pavarą neprarandama galios ir sunaudojamas minimalus degalų kiekis. Itin tvirta važiuoklė, ant kurios sumontuota tiksli svėrimo įranga, užtikrina ilgaamžiškumą. „Peecon Biga Rapide Future“ serijoje montuojama naujoji „Future“ maišymo talpa. Ji garantuoja tobulai vientisą sumaišymą, o kadangi unikalios patentuotos talpos kampai yra užapvalinti, optimaliai išnaudojamas jos tūris. Unikali „Peecon“ sraigto konstrukcija užtikrina mažą energijos sunaudojimą neprarandant maišymo greičio. Tokia patikima konstrukcija ir patikima transmisija* taip pat naudojama Biga Rapide Future modeliuose. „Biga Rapide“ serija užtikrina nepertraukiamą darbą. Be to, šia mašina paruošiami tolygiai sumaišyti pašaro daviniai. Dėl to, jūsų gyvuliai bus sveiki ir produktyvūs. * 5 metų garantija planetinės pavarai (galiojimo sąlygų teiraukitės savo prekybos atstovo).

Standartinė įranga
◼Variklis „FPT Tier IV Final“ su turbokompresoriumi ir tarpiniu aušintuvu (170 arba 206 AG)
◼Galinė ašis, su hidrostatine pavara, su sudvejintomis 275/70R22.5 padangomis
◼Priekinė vairuojama ašis su 315/70R22.5 padangomis
◼Hidrauliškai valdoma krovimo svirtis su 2 cilindrais
◼Pjovimo būgnas su volframo pjovimo peiliais
◼Šienainio pjoviklis su nerūdijančio plieno įdėklais
◼Šildoma ir vėdinama uždara kabina
◼Šildomi galinio vaizdo veidrodėliai
◼ „CanBus“ operacinė sistema
◼Valdymas su vairasvirte, įrengta ant porankio
◼Hidraulinė priekinės ašies pakaba, „McPherson“ sistema su pakabos svirtimis
◼Hidraulinė valdymo sistema
◼Kelio apšvietimo žibintai
◼Patentuota „Future“ maišymo talpa
◼1 arba 2 dvigubo veikimo sraigtas(-ai) su padidinto atsparumo Long-life peiliais
◼Storesnis sraigtas, pagamintas iš padidinto atsparumo plieno
◼Elektroninė svėrimo sistema „i-FeedGood L“ su 3 svorio jutikliais, tinkama šėrimo valdymo programinei įrangai
◼Standartiniai tvirtinimo taškai talpos viduje, skirti tvirtinti tūrį padidinančius paaukštinimus iš gumos arbaplieno
◼Sustiprintas pagrindinis guolis
◼2 hidrauliniu būdu reguliuojami priešpeiliai
◼Planetinė pavara su sustiprintu sferiniu guoliu kiekvienam sraigtui
◼2 pavarų redukcinė pavarų dėžė su sankaba ir elektrohidrauliniu pavarų perjungimu
◼Skaidrus rezervuaras pavarų dėžės alyvos lygiui stebėti
◼Centrinis sraigto(-ų) tepimas
◼Hidrauliniu būdu valdomos priekinės iškrovimo durelės kairėje ir dešinėje pusėje #
◼ Latakas su nerūdijančio plieno plokštele ties iškrovimo durelėmis
◼Nudažyta „Peecon“ raudona spalva, o važiuoklė – „Peecon“ pilka spalva

PDFmygtukas