McCormick X6 - Žemtiekimas

Vedami aistros ir atsidavimo, „McCormick“ inžinieriai sukūrė išties novatorišką patikimų traktorių asortimentą, tarp kurių naujasis X6, išsiskiriantis universalumu, paprastumu, patikimumu ir komfortu. Šis kompaktiškas traktorius, sukurtas atsižvelgiant į lankstumą, padės atlikti įvairias užduotis tiek laukuose, tiek ūkyje – nuo dirvos paruošimo, sėjos ir šienapjūtės iki tvarto tvarkymo darbų ir greito transportavimo. X6 traktorius suprojektuotas ir pagamintas taip, kad visas kasdienes užduotis atliktų visiškai patikimai ir patogiai, todėl jis yra puikus pasirinkimas mažiems ar vidutiniams ūkiams, ieškantiems patikimo pagalbininko. Labai universalus ir profesionalus, X6 galima pritaikyti prie konkrečių kiekvieno ūkio poreikių.

„McCormick X6“ – universalus pasirinkimas

VariklisGaliaTransmisija
3,6/ 4119/127 Xtrashift

 

Pagrindinės X6 traktoriaus savybės

  • Kabina

Keturių statramsčių konstrukcija geresniam matomumui; ergonomiški valdymo įtaisai, užtikrinantys maksimalų valdymo komfortą; žemo profilio stogas, kad būtų galima lengvai įvažiuoti į riboto aukščio pastatus; FOPS sertifikuotas skaidrus stogo liukas, užtikrinantis papildomą matomumą dirbant su frontaliniu krautuvu; iki 10 LED darbinių žibintų, iš kurių šeši įrengti ant stogo, geresniam apšvietimui dirbant naktį; palydovinio vairavimo ir ISOBUS sistema, didinanti našumą ir pelningumą.

  • Variklis

Naujasis FPT F36 3,6 l variklis, išvystantis iki 127 AG. Šis variklis atitinka V etapo išmetamųjų teršalų normatyvus, naudojant po variklio dangčiu esančią HI-eSCR2 sistemą.

  • Pavarų dėžė

XtraShift“ transmisija su trijų pakopų HML Power Shift (aukštas, vidutinis, žemas), Reverse Power Shuttle (RPS) ir eigos lėtintuvu, suteikianti 48 FWD + 16 REV greičių.

  • Priekinis tiltas

X6 galima rinktis iš trijų „McCormick“ suprojektuotų ir sukurtų priekinių tiltų: amortizuojančio, standžiai pritvirtinto, standžiai pritvirtinto siaurinto. Galinės padangos yra 38 colių dydžio.

  • Hidraulika

Uždaro centro hidraulinė sistema su kintamo darbinio tūrio siurbliu užtikrina 110 l/min. srautą, todėl yra efektyvesnė, taupiau naudoja degalus ir mažiau triukšmauja.

 

 X6.125X6.135
Didžiausia galia (ISO/TR 14396) AG / kW119/88127/93
Variklio sūkiai esant didžiausiai galiai rpm19001900
Didžiausias sukimo momentas esant 1300 rpm  Nm518518
GamintojasFPTFPT
Variklio tipas – montavimasF36F36
Cilindrų skaičius / darbinis tūris / vožtuvų skaičius4 / 3,6 l / 164 / 3,6 l / 16
Ratų bazė mm24202420
Traktoriaus masė pristatymo metu – sveriant su vidutinio lygio komplektacija kg48004800
Bendra traktoriaus masė kg85008500
Didžiausi priekinių ir galinių padangų matmenys mm480/65R24 – 540/65R38480/65R24 – 540/65R38

 

FPT F36 variklis – Jūsų patikimas darbo partneris

X6 traktoriuose montuojami nauji FPT F36 3,6 l, 16 vožtuvų, keturių cilindrų varikliai su turbokompresoriumi, tarpiniu aušintuvu, elektronine „Common Rail“ įpurškimo sistema ir HI-eSCR2 technologija, atitinkantys V etapo taršos reikalavimus. Didžiausias sukimo momentas, pasiekiamas jau esant 1300 aps/min, užtikrina puikią degalų ekonomiją ir kartu mažina variklio triukšmą bei nusidėvėjimą. FPT F36 variklyje įrengta elektroninė aukšto slėgio įpurškimo sistema „Common Rail“, kuri optimizuoja degalų išpurškimą ir degimą, taip pagerindama variklio veikimą ir degalų ekonomiją bei sumažindama išmetamųjų teršalų kiekį. Degalų naudojimo efektyvumą dar labiau padidina „Engine Memo“ jungiklis – prietaisas, leidžiantis operatoriui išsaugoti ir prisiminti variklio sūkių dažnį, geriausiai atitinkantį atliekamą užduotį. Traktoriuje X6 įrengtas 170 litrų degalų bakas, kuris garantuoja daug valandų darbo be degalų papildymo. HI-eSCR2 išmetamųjų teršalų papildomo apdorojimo sistema – technologija, kurioje derinama selektyvioji katalizinio redukavimo sistema (SCR) ir priežiūros nereikalaujantis dyzelino kietųjų dalelių filtras (DPF) – leidžia X6 visiškai atitikti V etapo išmetamųjų teršalų normatyvus. HI-eSCR2 sistema yra paslėpta po variklio dangčiu, todėl jos dizainas yra švarus ir neperkrautas, iš priekio ir šonų matosi aiškus, netrukdomas vaizdas, o traktoriaus kompaktiškumas nesumažėja.

„Xtrashift“ pavarų dėžė efektyvi ir darbe ir kelyje

X6 turi „XtraShift“ transmisiją su trijų greičių pavarų dėže „PowerShift“ (HML), kuri su sinchronizuota pavarų dėže užtikrina iki 48 priekinės ir 16 atbulinės eigos greičių. Iš aukštesnės klasės „McCormick“ traktorių išvystyta „XtraShift“ transmisija sukurta taip, kad užtikrintų aukščiausio lygio našumą kartu su visišku patikimumu ir ilgaamžiškumu bet kokiomis darbo sąlygomis. Važiuojant keliu, mišriomis vietovėmis ar stačiais šlaitais, „XtraShift“ transmisija su trimis perjungimo važiuojant greičiais (HML) palaikys pastovią galią, todėl traktorius bet kokiomis sąlygomis dirbs maksimaliai našiai. Transmisiją taip pat galima valdyti daugiafunkcine valdymo rankena. XtraShift transmisija, sukurta siekiant pagerinti X6 savybes, užtikrina išskirtinį našumą ir didžiausią operatoriaus komfortą bet kokiomis darbo sąlygomis. „XtraShift“ elektrohidraulinė transmisija siūlo iki 40 priekinių ir 16 atbulinės eigos greičių su eigos lėtintuvu. Dėl gerai išdėstytų pavarų perdavimų X6 efektyviai reaguoja į specifinius kiekvieno ūkio poreikius. Mažiausias 309 m/h važiavimo greitis ir 50 km/h maksimalus važiavimo greitis X6 leidžia efektyviai dirbti lauke ir saugiai bei greitai transportuoti kelyje. „XtraShift“  transmisija reiškia efektyvumą: trijų pakopų HML „PowerShift“ patrigubina 12 pagrindinių greičių, suteikdama 36 pirmyn ir 12 atbulinės eigos pavarų. Su papildomu eigos lėtintuvu transmisija siūlo iš viso 48 pirmyn ir 16 atbulinės eigos pavarų, leidžiančių važiuoti net 309 m/val. Sankabos išjungimo mygtukas ir pavarų dėžė leidžia operatoriui perjungti visas pavaras ir perjungti iš priekio į atbulinę eigą nenaudojant sankabos pedalo. „Powershift“ ir „power shuttle“ valdymo signalas yra elektroniniu būdu moduliuojamas ir reguliuojamas operatoriaus, jei reikia atlikti įvairias užduotis.

MC_RS2C_X6_MetallicRed_NewDecal_Studio_012

Hidraulinė sistema pritaikyta Jūsų poreikiams

X6 įrengta uždaro centro apkrovą jaučianti hidraulinė sistema (CCLS) su kintamo našumo siurbliu, kuris reguliuoja srautą pagal sistemos reikalavimus. Ši technologija pašalina nereikalingą energijos švaistymą, sumažina sąnaudas ir triukšmą bei pagerina našumą. X6 hidraulinė sistema užtikrina bendrą 110 l/min srautą vairavimo sistemai, galinei trijų taškų pakabai ir skirstytuvui valdyti ir leidžia vienu metu valdyti priekinius ir galinius padargus. Yra 11 l pagalbinis hidraulinis bakas, skirtas padargams, kuriems reikia didelio alyvos kiekio, pavyzdžiui, savivartėms priekaboms. Specialus siurblys tiekia 38,5 l/min. į vairavimo sistemą, kad būtų užtikrintas sklandus ir lengvas posūkis, net esant mažoms variklio apsukoms arba dirbant didelėmis apkrovomis, o tai užtikrina didesnį operatoriaus komfortą ir didesnį našumą.

X6 galima naudoti iki penkių galinio skirstytuvo sekcijų. Trys sekcijos valdomos mechaniškai svirtimis, o dvi – elektrohidrauliškai. Keturių krypčių srauto skirstytuvas leidžia vienu nuotoliniu vožtuvu valdyti du hidraulinius agregatus. M30 frontaliniam krautuvui taip pat galima naudoti du papildomus mechaninius viduryje sumontuotus skirstytuvus, valdomus multifunkciniu valdikliu, todėl bendras skirstytuvo porų skaičius siekia septynias. X6 siūlo keturių tipų nuotolinio valdymo poras, kurios gali būti naudojamos kartu, kad atitiktų skirtingus naudojimo poreikius.

  • Standartinis – dvigubo veikimo.
  • „Kick-out” – su automatiniu atleidimu.
  • Plaukiojantis – skirtas padargams, kurie seka žemės kontūrą.
  • Hidraulinis variklis – skirtas valdyti hidraulinius variklius.

Kiekviena parinktis leidžia traktoriui dirbti su priekine pakaba, priekiniu krautuvu, galine pakaba ir įvairiais priekyje ir gale montuojamais padargais, siekiant didžiausio efektyvumo ir našumo. Aukštos kokybės greito atjungimo jungtys, patogiai sumontuotos traktoriaus priekyje ir gale, leidžia greitai ir lengvai prijungti / atjungti hidraulines linijas ir greitai dirbti.