Javų kombainai

UAB „Biržų žemtiekimas“ atstovauja vieną seniausių žemės ūkio mašinų gamintojų Europoje, kompaniją „Deutz-Fahr“. Ji yra ir žinomas kombainų gamintojas, šiandien rinkoje siūlantis keturių serijų, trijų skirtingų laidumo klasių derliaus nuėmimo mašinas, apimančias diapazoną nuo 250 iki 400 AG. Parduodami kombainai gali turėti nuo 4,80 m iki 9,00 m pločio pjaunamąsias. Mažo ir vidutinio laidumo javų kombainai „Deutz-Fahr C6000“ ir „Deutz-Fahr 6040“ gali būti dviejų komplektiškumo lygių: taupiems naudotojams skirtu Farm Line, profesionalams – Top Line.

Naujas kombainas „Deutz-Fahr C9000“ – kompanijos flagmanas. Seriją sudaro dvi skirtingo laidumo mašinos: C9205TS (354 AG) ir C9206TS (394 AG). Abi jos turi darbui kalvotose vietovėse pritaikytas modifikacijas TSB (Balance). Darbui itin sunkiomis sąlygomis gali būti įrengta pusiau vikšrinė važiuoklė.

Didžiausio laidumo „Deutz-Fahr“ javų kombainai išsiskiria ypatingu dėmesiu operatoriaus darbo sąlygoms. Naujai suprojektuota Commander Cab V kabina turi 180 laipsnių kampu išlenktą šilumai nelaidų priekinį stiklą. Puikų matomumą užtikrina pasirenkamos trijų lygių apšvietimo prietaisų kombinacijos, trys aplinkinio vaizdo kameros. Kombaino operatoriaus sėdynė turi automatinę, amortizacijos sistemą su automatine lygio kontrole.

Parduodamuose kombainuose, kurių laidumas didžiausias, galimos 4,80 – 9,00 m pločio originalios „Deutz-Fahr“ ir 5,00 – 9,00 m pločio „Biso VX Varicrop“ pjaunamosios su reguliuojamo ilgio dugnu. „Deutz-Fahr“ pjaunamosiose gali būti įrengti našūs bei efektyvūs Shumacher pjovimo aparatai. Tokie pat pjovimo aparatai gali būti sumontuoti ir į „Biso“ pjaunamąsias.

Naujuose kombainuose „Deutz-Fahr C9000“, „Deutz-Fahr C7000“ ir „Deutz-Fahr C6000 TS“ įrengta 3-jų būgnų kūlimo separavimo sistema. Tolygiam masės padavimui ir dideliam laidumui užtikrinti nuožulniojo transporterio priekyje sumontuotas pirštinis būgnas. Savo ruožtu, transporterio lystelės išdėstytos šachmatiškai, o jo pavaroje naudojamos dvi arba trys grandinės. Nuožulnusis transporteris – reversuojamas.

Parduodami javų kombainai „Deutz-Fahr“ išsiskiria itin našia kūlimo separavimo sistema. Kūlimo būgno pobūgnis būgną gaubia 121 laipsn. kampu. Tarpas tarp būgno ir pobūgnio reguliuojamas elektriškai, atskirai priekyje ir gale. Be to, nauji kombainai „Deutz-Fahr“ yra vieninteliai rinkoje, turintys segmentinį, iš 3-jų dalių sudarytą kūlimo būgno pobūgnį, kuriame tarpai tarp lystelių – skirtingi. Keičiami pobūgnio segmentai lengvai pritaikomi prie darbo sąlygų ir nuimamų kultūrų, leidžiantys padidinti derliaus nuėmimo mašinos našumą.

Kombainai „Deutz-Fahr“ gaminami dviejų bazinių modifikacijų: TS ir TSB. Šiuose modeliuose įrengtas 3-iasis būgnas, 0,59 m skersmens rotorinis šiaudų separatorius su 10-ia dantų eilių. Rotorinis šiaudų separatorius kombaino laidumą padidina iki 20 proc. Atstumas tarp rotorinio šiaudų separatoriaus dantų ir pobūgnio – keičiamas. Elektriškai galima pasirinkti vieną iš penkių būgno padėčių, nuo 25 (intensyviausiai separacijai) iki 65 mm, kuomet nuimant labai sausus ir trapius javus siekiama kuo mažiau trupinti šiaudus.

Visi parduodami nauji „Deutz-Fahr“ yra su 5-iais arba 6-iais klavišiniais kratikliais. Alkūninį veleną su kratikliais jungia ilgaamžiai, neaptarnaujami rutuliniai guoliai. Patys kratikliai – 4-ių kaskadų, kurių pirmoji, siekiant užtikrinti efektyviausią masės judėjimą ir separaciją – aukščiausia.

Dvikaskadį parduodamų „Deutz-Fahr“ kombainų valytuvą sudaro išimama 1,85 m ilgio kratomoji lenta su reguliuojamu trumpuoju sietu (ji užtikrina pirminę separaciją) ir du elektriškai reguliuojami sietai: viršutinis bei apatinis. Klasikiniuose, baziniuose „Deutz-Fahr 6040“ modelio kombainuose viršutinis ir apatinis sietai reguliuojami mechaniškai.

„Deutz-Fahr“ javų kombainų valytuvo viršutinis sietas turi reguliuojamą ilgintuvą, kuriuo įtakojamas masės grąžinimas perkūlimui. Siekiant neapkrauti kombaino kuliamosios, nuokulos nukreipiamos ant kratomosios lentos. Tiesiasrautis, 0,4 m skersmens valytuvo turbininis ventiliatorius, turintis 44-ias mentes, užtikrina galingą ir tolygų oro srautą visame plotyje.

Naujuose kombainuose „Deutz-Fahr“ įrengta originalios konstrukcijos varpų kultuvė DGR. Neiškultos varpos patenka į abejose kuliamosios pusėse įrengtas varpų kultuves, turinčias mentinius būgnus. Šių būgnų pobūgniai – rifliuoti, keičiami. Iškultos varpos ir grūdai grąžinami ne į kuliamosios pradžią, ant kūlimo būgno, o ant kratomosios lentos galo. DGR sistema efektyviai apsaugo kombaino kūlimo separavimo sistemą nuo perkrovų, mažina grūdų sužalojimą ir išbarstymo tikimybę. Dėl šios priežasties kombainas dirba našiai ir efektyviai.

Parduodamuose naujuose „Deutz-Fahr“ kombainuose įrengti griežčiausius taršos reikalavimus atitinkantys „Mercedes-Benz“ (MTU) arba „Deutz AG“ varikliai.

UAB „Biržų žemtiekimas“ – kokybiškų ir efektyvių mašinų tiekėjas, randantis geriausius sprendimus kiekvienam naudotojui.

MŪSŲ PARTNERIAI

  • 001_logset
  • 003_mazzotti
  • 004_sfoggia
  • 006_menke
  • 008_zaslaw
  • 010_bredal
  • 011_meprozet
  • 013_walterscheid
  • 014_linamar
  • 015_dieci
  • 016_stoll
  • 017_sct_lubricants
  • 019_deutz_fahr
  • 020_same
  • 021_boman
  • 022_carraro
  • 023_becchio_mandrile
  • 025_agronic
  • Hardis
  • agro-masz
  • gea
  • lely
  • mzuris
  • peeconas
  • regent
  • thaler


Biržų žemtiekimas, UAB © 2018