Deutz-Fahr Agrotron 9 TTV serija 280-340 AG
Didelės galios traktorių serija, apimanti diapazoną nuo 260 iki 340 AG. Tai bendrosios paskirties mašinos, skirtos pagrindiniams traukos darbams, tačiau dėl 60 km/val. greičio puikiai pritaikomos transportui.
Traktoriai gaminami Vokietijoje, Lauingene. Mašinų vidaus ir išorės dizainas, ergonominiai sprendimai – kruopštaus Džiudžaro (Giugiaro) studijos, priklausančios Volkswagen grupei, darbo rezultatas.
Deutz-Fahr Agrotron 9340 TTV yra vienas pažangiausių didelės traktorių rinkoje, prestižinio „2015 Metų traktoriaus“ rinkimų finalininkas.
Deutz-Fahr Agrotron 9 TTV įrengtas 6cl., 7,8 l darbo tūrio Deutz TTCD 7.8 L06 serijos variklis su didelio slėgio akumuliatorine common rail maitinimo sistema ir SCR bei DPF technologijomis, atitinkantis Etapo IV/Tier 4 emisijų reikalavimus. Variklyje įrengta dviejų pakopų turbokompresorinio pripūtimo sistema su nuosekliai sujungtais skirtingo našumo pastovios geometrijos (FGT) turbokompresoriais. Šis sprendimas padidina pastovios galios diapazoną, todėl 9 TTV serijos traktoriai itin efektyvūs sunkiausiuose traukos darbuose.
Originalios konstrukcijos Deutz common rail (DCR) maitinimo sistema turi du variklio korpuse įrengtus didelio slėgio siurblius, kurių dėka slėgis sistemoje darbo metu yra stabilesnis, o pačių siurblių apkrova – mažesnė. Dviejų siurblių resursinis išdirbis didesnis, be to, abu jie tepami variklio alyva, todėl be pavojaus galima naudoti 100 proc. biodyzeliną.
Transmisija – bepakopė, padalyto galios srauto, naujos kartos ZF Terramatic TMT32, turinti tris valdymo strategijas: automatinę, rankinę ir skirtą darbui su GTV. Savo ruožtu, automatinis transmisijos valdymas turi dar tris pasirenkamus darbo režimus: ekonominį, skirtą darbui su žaliojo pašaro ruošimo agregatais, galios, skirtą traukos darbams ir automatinį, derinantį abu režimus. Be to, vairuotojas gali reguliuoti pagrindinės sankabos jautrį – jos įjungimo momentą, pasirinkdamas tinkamiausią konkrečiai atliekamai operacijai. Valdymo patogumui įrengta aktyvaus sustojimo funkcija, leidžianti traktoriui sustoti ir saugiai pajudėti iš vietos įkalnėse.
Bepakopis greičio reguliavimas užtikrina nuo 3 iki 10 proc. didesnį traktoriaus efektyvumą: mažesnes degalų sąnaudos ir didesnę darbų spartą. Didžiausias traktoriaus greitis 60 km/val. galimas prie ekonomiškų, 1785 min-1 variklio sūkių. Greičiausiose traktorių modifikacijose sumontuoti automobilinio tipo, diskiniai priekinių ratų stabdžiai. Stovėjimo stabdys – elektroninis EPB su automatiniu išjungimu. Pavarų dėžė, galinės pavaros ir hidraulinė sistema turi atskirus karterius.
Galinio trijų greičių GTV valdymas – elektrohidraulinis. Yra tolygaus GTV paleidimo ir stabdymo funkcija.
Hidraulinė sistema – kintamo debito, jautri apkrovai su iki210 l/min. našumo siurbliu, užtikrinančiu didesnį alyvos debitą prie mažesnių (ekonomiškesnių) variklio sūkių. Galima įrengti iki 8-ių sekcijų hidraulinės sistemos skirstytuvą iš Bosch Rexroth: 6-ių sekcijų galinėms ir 2-jų sekcijų priekinėms jungtims. Per keturias skirstytuvo sekcijas galimas didžiausias 150 l/min. alyvos debitas, per likusias tris – iki 100 l/min.Hidraulinės sistemos talpa – 90 l, iš kurios net 70 l alyvos gali būti panaudota išoriniams hidrauliniams imtuvams. Vairavimo sistemai skirtas atskiras pastovaus debito siurblys. Traktoriuose sumontuota iki 12 t keliamosios galios galinė trijų taškų pakabinimo sistema.
Maxi Vision kabina su unifikuotais didiesiems Deutz-Fahr traktoriams valdymo prietaisais – itin erdvi (3 m2), turinti didelį įstiklinimo plotą. Naudingas kabinos plotis vairuotojo pasostės zonoje siekia 1,64 m. Traktoriuose sumontuota pneumatinė kabinos amortizacijos sistema su automatine lygio kontrole. Vairuotojo sėdynė taip pat galima ne tik su dinamine, bet ir aktyviąja švytavimų slopinimo sistema. Gerą matomumą užtikrina gausūs žibintai, kurie gali būti ne tik halogeniniai, bet ir su dujų išlydžio (ksenoninėmis) arba šviesos diodų (LED) lempomis.
Mašinos operatoriui skirti du valdymo terminalai: mažasis – pagrindinių parametrų stebėsenai ir didysis – visoms valdymo funkcijoms bei reguliavimams atlikti. Pastarasis sumontuotas daugiafunkciame sėdynės porankyje ir gali būti net 12,8″ įstrižainės. Šį iMonitor 2.0 didelės raiškos jutiklinį ekraną galima suskirstyti į 4-ius skirtingus darbalaukius.