● 120-150 AG ● Hidromechaninė arba išskirtinių savybių hidrostatinė transmisija ● Keliamoji galia iki 4,0 t ● Didžiausias iškėlimo aukštis iki 9,00 m
Agri Plus yra populiariausi žemės ūkio paskirties „Dieci“ teleskopiniai krautuvai. Tai universalios ir galingos krovos mašinos, skirtos pačioms sudėtingiausioms operacijoms atlikti. Siūlomos dvi pagrindinės modifikacijos: su hidromechanine dinamine 6F/3R (mod. PS) ir unikalia hidrostatine (mod. VS EVO 2) transmisija. Teleskopinių krautuvų keliamoji galia siekia 4,0 t. Krovinį galima iškelti iki 9,00 m aukščio. Strėlės siekis horizontalia kryptimi priklausomai nuo modifikacijos gali siekti 5,85 m.
Teleskopiniuose krautuvuose montuojamas Etapo IIIB/Tier 4i taršos normas atitinkantis 4 cl., 4,5 l darbo tūrio 89 kW/120 AG – 113 kW/152 AG pajėgumo turbokompresoriniai FPT varikliai su didelio slėgio degalų įpurškimo sistema „common rail“ ir tarpiniu oro aušintuvu. Griežtiems taršos reikalavimams atitikti įrengta vienintelė, išorinė kenksmingų deginių emisijos mažinimo priemonė – selektyvinio katalitinio redukavimo katalizatorius SCR, kurio darbui reikalingas tirpalas AdBlue. Degalų bako talpa – 185 l, AdBlue – 35 l.
Teleskopiniuose krautuvuose įrengtos dvi aušintuvų sekcijos – variklio priekyje ir galinėje mašinos dalyje. Abi sekcijos gali turėti efektyvius reversinius ventiliatorius, kurių sūkiai dėl hidraulinės pavaros reguliuojami labai plačiame diapazone.
Agri Plus galimi su dviejų tipų transmisijomis: hidromechanine dinamine 6F/3R (mod. PS) ir unikalia hidrostatine (mod. VS EVO 2). Pastaroji turi 4-ias valdymo strategijas, kurios derinamos su automatine traukos kontrolės sistema. Hidrostatinė VS EVO 2 transmisija – trimašininė: joje įrengtas didelio darbo tūrio siurblys ir du ašiniai stūmokliniai hidrovarikliai, dirbantys poroje. Siekiant degalų ekonomijos transportinių greičių režime, vieno hidrovariklio kontūras yra uždaromas. Savo ruožtu, keturios transmisijos valdymo strategijos galios perdavą leidžia išnaudoti efektyviausiai: universali (Normal) strategija pritaikyta transporto darbams iki 40 km/val. kartu užtikrinant didelę traukimo jėgą visame greičių diapazone, ekonominė (Eco) orientuota maksimaliam ekonomiškumui pasiekti, o krovos (Loader) – geriausiai pritaikyta pagrindinėms darbinėms operacijoms, užtikrinanti didžiausią hidraulinės sistemos greitaveiką ir valdymo tikslumą, tuo pačiu apribojant maksimalų mašinos greitį. Ketvirtoji, itin mažų greičių (Creeper) strategija reguliuoja traukos charakteristikas priklausomai nuo manevravimo greičio, neleisdama mašinai įklimpti ir užstrigti. Išmanioji variklio ir transmisijos valdymo sistema užtikrina iki 20 proc. mažesnes degalų sąnaudas, operatorius daugiau dėmesio gali skirti tiesioginiam darbui, o ne transmisijos valdymui. Nepriklausomai nuo transmisijos tipo, didžiausias greitis 40 km/val., eigos reversas – elektrohidraulinis.
Agri Plus įrengta apsaugos nuo apvirtimo sistema, operatoriui nuolatos rodanti mašinos išilginio stabilumo lygį procentais ir pranešanti apie galimą apvirtimo pavojų. Visos krautuvo valdymo sistemos sujungtos į vieną bendrą CAN-Bus tinklą.
Agri Plus išsiskiria FOPS ir ROPS reikalavimus atitinkančia kabina, greitai ir saugiai pasiekiama darbo vieta (kabinos durelės – plačiausios rinkoje), ergonomiška operatoriaus darbo aplinka, intuityviu valdymu, puikiu matomumu visomis kryptimis ir našia pusiau automatine oro kondicionavimo sistema (papildomai) su 7-iais ortakiais tolygiam oro srauto paskirstymui. Visoms pagrindinėms funkcijoms valdyti įrengta daugiaveiksmė, 4-ių funkcijų proporcinio valdymo svirtelė.
Teleskopiniame krautuve sumontuota itin galinga, 180 l/min. (mod. PS) arba 210 l/min. (mod. VS) našumo hidraulinė sistema, lyginant su ankstesniais modeliais užtikrinanti iki 25 proc. didesnę atliekamų darbų spartą. Hidraulinės sistemos talpa – 160 l. Strėlės viduje įrengtas kompensacinis hidrocilindras, stabilizuojantis jos apkrovą darbo metu. Valdomi atbuliniai vožtuvai (DCS) hidraulinėje sistemoje užtikrina greitą strėlės nuleidimą ir hidraulinių įtaisų greitaveiką net varikliui dirbant nedideliais, ekonomiškais sūkiais. Papildomai gali būti įrengta pneumatinė strėlės švytavimų vertikalia kryptimi slopinimo sistema kartu su skersinio (±10°) stabilizavimo sistema. Vairavimas – trijų tipų: vairuojami priekiniai, visi ratai arba persirikiavimas į šoną.