Deutz - Fahr C9000 Serija 350 - 400 AG - Žemtiekimas

Deutz – Fahr C9000 Serija 350 – 400 AG

Deutz - Fahr C9000 Serija 350 - 400 AG

Didelio laidumo kombainai su 3-jų būgnų kūlimo-separavimo sistema ir 5 arba 6 klavišiniais kratikliais, 350 ir 400 AG

Deutz-Fahr C9000-ąją seriją sudaro dvi skirtingo laidumo mašinos C9205TS ir C9206TS, kurios abi turi darbui kalvotose vietovėse pritaikytas modifikacijas TSB (Balance). Esant specialiems poreikiams gali būti įrengta pusiau vikšrinė važiuoklė.

Didelio laidumo kombainai gaminami Kroatijoje. Mašinų estetiniai ir ergonominiai sprendimai, tradiciškai visiems Deutz-Fahr, įgyvendinti Džiudžaro (Giugiaro) studijoje.

Operatoriaus darbo patogumui – išskirtinis dėmesys. Naujai suprojektuota Commander Cab V kabina turi 180° kampu išlenktą artemalinį priekinį stiklą. Gerą matomumą užtikrina pasirenkamos trijų lygių apšvietimo prietaisų kombinacijos, trys vaizdo kameros, leidžiančios matyti 360° vaizdą aplink kombainą. Vairuotojo sėdynė su automatine, priklausomai nuo operatoriaus masės, amortizacijos sistema.

Svarbiausieji valdikliai sutelkti daugiafunkcėje svirtelėje: pjaunamosios ir lenktuvų pakėlimas/nuleidimas, kampinis pjaunamosios reguliavimas, pjovimo kampo nustatymas ir lenktuvų reversas. Visų kombaino sistemų stebėsenai ir reguliavimui skirti du atskiri valdymo terminalai, išdėstyti bendroje valdymo konsolėje CCM. Lengvai skaitomuose prietaisuose pateikiama išsami informacija, pradedant alyvos temperatūra hidraulinėje sistemoje, baigiant degalų ir tirpalo AdBlue kiekiu atskirose talpose. Parametrų nuostatos keičiamos membranine klaviatūra, kuriai nepavojingos dulkės ir drėgmė, ją lengva prižiūrėti.

Kombainuose galimos 4,80 – 9,00 m pločio originalios Deutz-Fahr ir 5,00 – 9,00 m pločio Biso VX Varicrop pjaunamosios su reguliuojamo ilgio dugnu. Deutz-Fahr pjaunamosiose gali būti įrengti našūs bei efektyvūs Shumacher pjovimo aparatai. Analogiški pjovimo aparatai gali būti naudojami ir Biso pjaunamosiose ir, kas labai svarbu, įprastinis pjovimo aparatas pastarosiose gali būti pakeistas Shumacher mazgu bet kada ateityje – visi tvirtinimo elementai yra numatyti iš anksto. Shumacher pjovimo aparatas gali būtų įprastinėmis, pasyviomis peiliukų atramomis arba aktyviomis, kuomet dalgio peiliukai remiasi ne į trinties plokšteles, o į ritinėlius. Riedėjimo trinties nuostoliai yra daug mažesni už slydimo trinties nuostolius, todėl toks pjovimo aparatas yra efektyviausias iš šiandien naudojamų.

Pjaunamosios lenktuvai gali būti su plastikiniais (Deutz-Fahr) arba iš spyruoklinio plieno pagamintais pirštais. Lenktuvų pavara taip pat skirtinga: elektrinė (Deutz-Fahr) arba hidraulinė (Biso). Tačiau abejais atvejais lenktuvų sūkių dažnį galima sinchronizuoti su kombaino važiavimo greičiu.

Deutz-Fahr ir Biso pjaunamosiose įengtas automatinis pjovimo aukščio reguliavimas ir reljefo kopijavimas. Tiksliam automatiniam pjaunamosios valdymui numatyta visa eilė jutiklių: prie nuožulniojo transporterio, pjaunamosios apačioje, šonuose ir kėlimo hidrocilindruose. Visuose kombainuose su 5 arba 6 klavišiniais kratikliais įrengiami trys kėlimo hidrocilindrai, o su platesnėmis ir kukurūzams nuimti skirtose pjaunamosiomis, jų gali būti keturi. Automatinė reljefo kopijavimo skersine kryptimi sistema AutoControl (Deutz-Fahr) efektyviai kopijuoja paviršių reljefui kintant iki 14 proc., o TSB (Balance) modifikacijose – iki 20 proc.

Deutz-Fahr C9000 serijos kombainuose įrengta 3-jų būgnų kūlimo-separavimo sistema. Nuožulniojo transporterio priekyje tolygiam masės padavimui ir dideliam laidumui užtikrinti sumontuotas pirštinis būgnas. Šiems tikslams įgyvendinti transporterio lystelės išdėstytos šachmatiškai, o jo pavaroje naudojamos dvi arba trys grandinės. Nuožulniojo transporterio reversas – hidraulinis.

Didelio, 0,6 m skersmens kūlimo būgnas su 8-iais spragilais dėl didelio inercijos momento užtikrina tolygų masės tiekimą ir mažiau reaguoja į perkrovas. Didesni darbiniai sūkiai turi didelę įtaką masės tiekimo tolygumui, o sūkių dažnio reguliavimas plačiame diapazone (420 – 1250 min-1, su papildomu reduktoriumi – 210 – 625  min-1; iki 120.000 kirčių per minutę) – kūlimo efektyvumui nepriklausomai nuo pjūties sąlygų.

Kūlimo būgno pobūgnis būgną gaubia 121° kampu. Tarpas tarp būgno ir pobūgnio reguliuojamas elektriškai, priekyje ir gale atskirai. Deutz-Fahr vienintelis rinkoje siūlo segmentinį, iš 3-jų dalių sudarytą kūlimo būgno pobūgnį, turinčių skirtingus tarpus tarp lystelių. Surenkamo pobūgnio segmentai gali turėti 11, 14 ir 22 mm dydžio tarpus, kurie pasirenkami priklausomai nuo darbo sąlygų: nuimant sausus javus – 11, 14 ir 22 mm, esant didesniam drėgniui – 14, 14 ir 22 mm.

0,59 m skersmens rotorinis šiaudų separatorius su 10-ia dantų eilių kombaino laidumą padidina iki 20 proc. Atstumas tarp rotorinio šiaudų separatoriaus dantų ir pobūgnio taip pat keičiamas. Elektriškai galima pasirinkti vieną iš penkių fiksuotų būgno padėčių, nuo 25 (intensyviausia separacija) iki 65 mm, kuomet nuimant labai sausus ir trapius javus siekiama kuo mažiau trupinti šiaudus.

5-ių arba 6-ių klavišų kombainuose klavišiniai kratikliai – atviro tipo. Alkūninį veleną su kratikliais jungia ilgaamžiai, neaptarnaujami rutuliniai guoliai. Patys kratikliai – 4-ių kaskadų, kurių pirmoji, siekiant užtikrinti efektyviausią masės judėjimą ir separaciją – aukščiausia.

Dvikaskadį C9000 serijos kombaino valytuvą sudaro išimama 1,85 m ilgio kratomoji lenta su reguliuojamu trumpuoju sietu, užtikrinanti pirminę separaciją, ir du elektriškai reguliuojami (papildomai) sietai: viršutinis bei apatinis. Viršutinis sietas turi reguliuojamą ilgintuvą, kuriuo įtakojamas masės grąžinimas perkūlimui. Siekiant neapkrauti kombaino kuliamosios masė grąžinama ant kratomosios lentos. 0,4 m skersmens valytuvo tiesiasrautis turbininis ventiliatorius, turintis 44-ias mentes, užtikrina galingą ir tolygų oro srautą visame plotyje.

Kombainuose įrengtas naujos kartos, Mercedes-Benz (MTU) 6R1000 serijos, 6 cl., 7,7 l darbo tūrio variklis, atitinkantis Etapo IV/Tier 4f taršos reikalavimus. Variklyje įrengta išorinė kenksmingų deginių emisijos mažinimo priemonė – SCR katalizatorius, kurio darbui naudojamas tirpalas AdBlue. Degalų bako talpa 750 l, AdBlue bako – 85 l.

Kombaino galios perdava sukonstruota taip, kad diržai gaubtų ne mažiau kaip 2/3 skriemulio – didesnis kontaktinio paviršiaus plotas mažina diržų buksavimą ir leidžia perduoti didesnę galią.

Transmisija – 4-ių pavarų hidrostatinė, apimanti greičių diapazoną nuo 0 iki 30 km/val. Nepriklausomai nuo kombaino modifikacijos, 2WD arba 4WD, galinė ašis sustiprinta, su 60 mm skersmens ratų stebulėmis.

PDFmygtukas