Deutz-Fahr C6000 serija 250 AG - Žemtiekimas

Deutz-Fahr C6000 serija 250 AG

Deutz-Fahr C6000 serija 250 AG

2-jų arba 3-jų būgnų kūlimo-separavimo sistema, 5 klavišiniai kratikliai, 250 AG

Deutz-Fahr C6000-ąją seriją sudaro dvi skirtingo laidumo mašinos: C6205 su 2-jų būgnų kūlimo-separavimo sistema ir C6205 TS, turinčios 3 būgnus. Esant specialiems poreikiams C6205-ojo modelio kombainuose gali būti įrengta pusiau vikšrinė važiuoklė. Darbui kalvotose vietovėse numatyta Balance modifikacija, efektyviai kopijuojanti paviršių reljefui kintant iki 20 proc. Taupiems naudotojams skirti Farm Line, profesionalams – Top Line komplektiškumo kombainai.

Kombainai gaminami Kroatijoje. Mašinų estetiniai ir ergonominiai sprendimai, tradiciškai visiems Deutz-Fahr, įgyvendinti Džiudžaro (Giugiaro) studijoje.

Lyginant su pirmtaku, C6000 serijos kombainuose įrengta visiškai nauja Deutz-Fahr Commander Cab EVO II kabina, artima didesnio laidumo C7000 ir C9000 serijų kombainams. Joje iš pagrindų pakeista operatoriaus darbo vieta: įrengta nauja valdiklių konsolė su nauja, ergonomiška daugiafunkce valdymo svirtimi Commander Stick, sumontuota našesnė ventiliacijos ir oro kondicionavimo sistema, šildytuvas, pakeistas galinės ir šoninės vaizdo kameros ekranas, instruktoriaus sėdynė. Kabina turi ne tik naują, panoraminį priekinį stiklą, bet ir naujos konstrukcijos galinio vaizdo veidrodėlius. Geram darbo zonos apšvietimui numatyta iki 8-ių žibintų, kurie gali būti su dujų išlydžio lempomis (ksenoniniai).

Pjaunamoji, kuliamoji ir iškrovimo sistema valdoma mechaniškai arba elektrohidrauliškai.  Visoms kombaino sistemoms stebėti ir reguliuoti skirtas bendras valdymo terminalas, patogiai įrengtas valdymo konsolės CCM priekyje. Parametrų nuostatos keičiamos lengvai prižiūrima membranine klaviatūra, kuriai nepavojingos nei dulkės, nei drėgmė.

Kombainuose galimos 4,20 – 6,30 m pločio originalios Deutz-Fahr ir 5,00 – 6,50 m pločio Biso VX Varicrop pjaunamosios su reguliuojamo ilgio (bepakopiškai iki 700 mm) dugnu. Deutz-Fahr pjaunamosiose gali būti įrengti našūs bei efektyvūs Shumacher pjovimo aparatai. Analogiški pjovimo aparatai gali būti naudojami ir Biso pjaunamosiose ir, kas labai svarbu, įprastinis pjovimo aparatas pastarosiose gali būti pakeistas Shumacher mazgu bet kada ateityje – visi tvirtinimo elementai yra numatyti iš anksto. Shumacher pjovimo aparatas gali būtų įprastinėmis, pasyviomis peiliukų atramomis arba aktyviomis, kuomet dalgio peiliukai remiasi ne į trinties plokšteles, o į ritinėlius. Riedėjimo trinties nuostoliai yra daug mažesni už slydimo trinties nuostolius, todėl toks pjovimo aparatas yra efektyviausias iš šiandien naudojamų.

Pjaunamosios lenktuvai gali būti su plastikiniais (Deutz-Fahr) arba iš spyruoklinio plieno pagamintais pirštais. Lenktuvų pavara taip pat skirtinga: elektrinė (Deutz-Fahr) arba hidraulinė (Biso). Abejais atvejais lenktuvų sūkių dažnį galima sinchronizuoti su kombaino važiavimo greičiu.

Deutz-Fahr pjaunamosiose gali būti įengtas automatinis pjovimo aukščio reguliavimas ir reljefo kopijavimas, Biso pjaunamosiose ši funkcija jau bazinėje įrangoje. Tiksliam automatiniam pjaunamosios valdymui numatyta visa eilė jutiklių: prie nuožulniojo transporterio, pjaunamosios apačioje, šonuose ir kėlimo hidrocilindruose. Bazinėje įrangoje numatyti du kėlimo hidrocilindrai, tačiau papildomai galima įrengti trečią. Automatinė reljefo kopijavimo skersine kryptimi sistema AutoControl (Deutz-Fahr) efektyviai kopijuoja paviršių reljefui kintant iki 14 proc.

Deutz-Fahr C6000 serijos kombainuose įrengta 2-jų arba 3-jų (mod. C6205 TS) būgnų kūlimo-separavimo sistema. Kombainuose sumontuotas naujas nuožulnusis transporteris su sustiprintomis lystelėmis ir perdavos grandinėmis. Nuožulniojo transporterio reversas – elektrinis.

Didelio, 0,6 m skersmens kūlimo būgnas su 8-iais spragilais dėl didelio inercijos momento užtikrina tolygų masės tiekimą ir mažiau reaguoja į perkrovas. Didesni darbiniai sūkiai turi didelę įtaką masės tiekimo tolygumui, o sūkių dažnio reguliavimas plačiame diapazone (420 – 1250 min-1, su papildomu reduktoriumi – 210 – 625  min-1; iki 120.000 kirčių per minutę) – kūlimo efektyvumui nepriklausomai nuo pjūties sąlygų.

Sustiprinto kūlimo būgno pobūgnis būgną gaubia 121° kampu. Tarpas tarp būgno ir pobūgnio priekyje ir gale reguliuojamas atskirai. Deutz-Fahr vienintelis rinkoje siūlo segmentinį, iš 3-jų dalių sudarytą kūlimo būgno pobūgnį, turinčių skirtingus tarpus tarp lystelių. Surenkamo pobūgnio segmentai gali turėti 11, 14 ir 16 mm dydžio tarpus, kurie pasirenkami priklausomai nuo darbo sąlygų.

Modelyje C6205 TS įrengtas 3-iasis būgnas – 0,59 m skersmens rotorinis šiaudų separatorius su 10-ia dantų eilių, kuris kombaino laidumą padidina iki 20 proc. Atstumas tarp rotorinio šiaudų separatoriaus dantų ir pobūgnio taip pat keičiamas. Elektriškai galima pasirinkti vieną iš penkių fiksuotų būgno padėčių, nuo 25 (intensyviausia separacija) iki 65 mm, kuomet nuimant labai sausus ir trapius javus siekiama kuo mažiau trupinti šiaudus.

Deutz-Fahr įrengta originalios konstrukcijos varpų kultuvė DGR: neiškultos varpos patenka abejose kuliamosios pusėse įrengtas varpų kultuves su įrengtais mentiniais būgnais, turinčiais keičiamus rifliuotus pobūgnius. Iškultos varpos ir grūdai grąžinami ne į kuliamosios pradžią, o ant kratomosios lentos galo. DGR sistema efektyviai apsaugo kombaino kūlimo-separavimo sistemą nuo perkrovų, mažina grūdų sužalojimą ir išbarstymo tikimybę.

Kombainuose įrengti uždaro tipo klavišiniai kratikliai. Alkūninį veleną su kratikliais jungia ilgaamžiai, neaptarnaujami rutuliniai guoliai. Patys kratikliai – 5-ių arba 4-ių (mod. C6205 TS) kaskadų, kurių pirmoji, siekiant užtikrinti efektyviausią masės judėjimą ir separaciją – aukščiausia.

Dvikaskadį C6000 serijos kombaino valytuvą sudaro išimama 0,62 m2 aktyvųjį separacijos plotą turinti kratomoji lenta su reguliuojamu, 0,37 m2 ploto trumpuoju sietu, užtikrinanti pirminę separaciją, ir du elektriškai reguliuojami sietai: viršutinis bei apatinis. Viršutinis sietas turi reguliuojamą ilgintuvą, kuriuo įtakojamas masės grąžinimas perkūlimui. Siekiant neapkrauti kombaino kuliamosios masė grąžinama ant kratomosios lentos. 0,4 m skersmens valytuvo tiesiasrautis turbininis ventiliatorius, turintis 44-ias mentes, užtikrina galingą ir tolygų oro srautą visame plotyje.

Kombainuose įrengtas naujos kartos, Deutz TDC 6.1 L6 T4F serijos, 6 cl., 6,1 l darbo tūrio variklis, atitinkantis Etapo IV/Tier 4f taršos reikalavimus. Variklyje įrengtos išorinės kenksmingų deginių emisijos mažinimo priemonės: kietųjų dalelių filtras (DPF), oksidacinis (DOC) ir selektyvinio katalitinio redukavimo (SCR) katalizatorius, kurio darbui naudojamas tirpalas AdBlue. Degalų bako talpa 450 l, AdBlue bako – 53 l.

Kombaino galios perdava sukonstruota taip, kad diržai gaubtų ne mažiau kaip 2/3 skriemulio – didesnis kontaktinio paviršiaus plotas mažina diržų buksavimą ir leidžia perduoti didesnę galią.

Transmisija – 3-jų pavarų hidrostatinė, apimanti greičių diapazoną nuo 0 iki 26 km/val.

PDFmygtukas