Medvežės Logset

LOGSET 5F GT

5f

„Logset“ 5F GT yra universali ir kompaktiška medvežė. Ji labai gerai pritaikyta retinimo darbams, nors ją galima panaudoti ir lengvesniems plyniems kirtimams. Tai 12 tonų krovumo medvežė su ekonomišku varikliu, skirta našiam didelių krovinių transportavimui. Su didelėmis 26,5 col. padangomis ir aukšta prošvaisa, ši miško technika yra teisingas pasirinkimas įvairaus nuolydžio vietovėms. Medvežė yra kompaktiška, todėl galima be vargo įveikti siaurus posūkius su nepažemėjusia prošvaisa. „Logset“ 5F GT yra patikima ir nereikalauja didelio kiekio atsarginių detalių. Šios ypatybės lemia išskirtinai mažas medvežės eksploatavimo išlaidas. Intensyvi medienos ruoša reikalauja ir pačios geriausios ergonomikos. Kabina turi veiksmingą garso izoliaciją, o dideli langai atveria puikų matomumą visomis kryptimis. Patogi naudoti TOC („Total Operator Control“) 2 valdymo sistema užtikrina tikslų ne tik manipuliatoriaus, bet ir transmisijos valdymą. Patyręs operatorius gali be įtampos dirbti greitai ir efektyviai. Automatinė pastovaus greičio palaikymo sistema leidžia lengvai  keisti važiavimo greitį potenciometru. Pastovus važiavimo greitis palengvina operatoriaus darbą ir mažina degalų sąnaudas. Patogi prieiga mašinos priežiūrai ir didelis degalų bakas iki minimumo sutrumpina pertraukas techninei priežiūrai.

5f2

PDFmygtukas

LOGSET 5FP GT

5fp

„Logset“ 5FP GT yra universali medvežė. Ji kompaktiška ir judri retinimo darbuose, nors turi pakankamai galios ir plynam kirtimui. 12 tonų svorio medvežėje sumontuota patvari transmisija su didesnio tvirtumo komponentais, lyginant su kitų gamintojų šios klasės mašinomis. 6 cilindrų, 7,4litro darbinio tūrio „Agco Power“ variklio išvystomo sukimo momento pakanka įvairioms situacijoms, tačiau ir tais atvejais suvartojama nedaug degalų. Ši medvežė išlaiko pageidaujamą greitį net ir sudėtingomis važiavimo sąlygomis. Ji yra patikima ir nereikalauja didelio kiekio atsarginių detalių. Dėl šių ypatybių medvežė išsiskiria dideliu našumu ir itin mažomis eksploatavimo sąnaudomis. Intensyvi gamyba reikalauja ir pačios geriausios ergonomikos. Kabina turi veiksmingą garso izoliaciją, o dideli langai atveria puikų matomumą visomis kryptimis. Patogi naudoti TOC („Total Operator Control“) 2 valdymo sistema užtikrina tikslų ne tik manipuliatoriaus, bet ir transmisijos valdymą. Patyręs operatorius gali be įtampos dirbti greitai ir veiksmingai. Automatinė pastovaus greičio palaikymo sistema leidžia lengvai keisti važiavimo greitį potenciometru. Pastovus važiavimo greitis palengvina operatoriaus darbą ir lemia mažesnes degalų sąnaudas. Patogi prieiga mašinos priežiūrai ir didelis degalų bakas iki minimumo sutrumpina pertraukas techninei priežiūrai.

5fp2

PDFmygtukas

 LOGSET 6F GT

6f

„Logset“ 6F GT yra ekonomiška medvežė rąstams iš miškų išvežti. Medvežės krovumas 14 tonų, o jos krovinio aikštelės ilgį galima reguliuoti nuo 4,4 metro iki 5 metrų. Su 7,4 l „AGCO Power“ varikliu gali palaikyti įspūdingą važiavimo greitį net sudėtingomis važiavimo sąlygomis. Ji yra patikima ir nereikalauja didelio kiekio atsarginių detalių. „Logset“ 6F GT išsiskiria aukštu našumu ir itin mažomis eksploatavimo išlaidomis.
PATIKIMUMAS
„Logset“ 6F GT, kaip ir kita „Logset“ miško technika, skirta sunkiam darbui. Pagrindinės mechaninės dalys buvo dar sustiprintos, kad ilgai tarnautų ir atlaikytų sunkias apkrovas. Rėmai, centrinis šarnyras, važiuoklės tvirtinimo vietos, krovinio aikštelė ir kietas variklio gaubtas suprojektuoti sunkioms miškų sąlygoms. Pagrindiniai mazgai sukomplektuoti siekiant didžiausio patikimumo.
EKONOMIJA
Sėkmingai suderinusi „Logset“ TOC („Total Operator Control“) 2 valdymo sistemą ir „AGCO Power“ dyzelinį variklį, dabar „Logset“ yra tarp pirmaujančių ekonomiškiausių medvežių gamintojų. Dėvėjimuisi atsparios dalys, išskirtinis patikimumas ir iki minimumo sumažėjusi prastovų trukmė – visa tai mažina eksploatavimo sąnaudas.
KOMFORTAS
Operatoriaus komfortas yra labai svarbus produktyviam darbui. Erdvi kabina užtikrina labai gerą matomumą ir žemą triukšmo lygį. Daug dėmesio buvo skirta pagrindinių komponentų vietos parinkimui. Mašinos dalys lengvai pasiekiamos, todėl nesudėtinga atlikti techninę priežiūrą, kai jos reikia.

6f2

PDFmygtukas

 LOGSET 8F GT

8f

„Logset“ 8F GT yra ekonomiška medienos vežimo mašina. 8F GT krovumas 15 tonų, o jos krovinio aikštelės ilgis leidžia pakrauti dvi rietuves 3 metrų ilgio rąstų. Jos našumas yra įspūdingas
net ir sunkiausiomis sąlygomis. Sudėtingi iššūkiai kaip minkštas gruntas, stačios įkalnės ar ilgas gabenimo nuotolis, įveikiami su galingu varikliu ir tvirta transmisija.
PATIKIMUMAS
„Logset“ 8F, kaip ir kita „Logset“ miško technika, skirta sunkiam darbui. Pagrindiniai mechaninių dalių komponentai pagaminti stipresni, kad ilgiau tarnautų. Rėmai, centrinis šarnyras, ratų balansyrų tvirtinimo vietos, krovinio aikštelės rėmas ir kietas gaubtas suprojektuoti sunkioms miškų sąlygoms. Pagrindiniai mazgai sukomplektuoti taip, kad užtikrintų didžiausią patikimumą: mažiau prastovų, daugiau pinigų!
EKONOMIJA
Sėkmingai suderinus „Logset“ TOC („Total Operator Control“) 2 valdymo sistemą ir „AGCO Power“ dyzelinį variklį, „Logset“ dabar yra vienos iš taupiausiai degalus naudojančių medvežių. Dėvėjimuisi atsparios dalys, aukštas patikimumas ir iki minimumo sumažėjusi prastovų trukmė mažina eksploatavimo sąnaudas.
PRODUKTYVUMAS
Manipuliatoriaus „Mesera“ kėlimo momentas yra įspūdingi 125 kNm, todėl jis gerai tinka kilnoti sunkius rastus ir net viso ilgio medžius. 250 arklio galių dyzelinis variklis kartu su hidrostatine transmisija išvysto pakankamai galios bet kokioje situacijoje. Jūs galite dirbti labai našiai, net sudėtingiausiomis sąlygomis.
KOMFORTAS
Operatoriaus komfortas yra labai svarbus, siekiant maksimalaus produktyvumo. Erdvi kabina užtikrina puikų matomumą ir žemą triukšmo lygį. Daug pastangų buvo įdėta projektuojantkomponentų išdėstymą, kad jie būtų lengvai pasiekiami patogesnei techninei priežiūrai.

8f2

PDFmygtukas

Sužinok apie naujienas pirmas

Pageidaujamos temos:

Miško technika

UAB „Biržų žemtiekimas“ atstovauja vieną žinomiausių miško technikos gamintojų, Suomijos kompaniją „Logset Oy“. Nors kompanija įkurta 1992 m., tačiau jos gaminama miško technika – aukščiausios klasės medkirtės ir medvežės yra gerai vertinamos visame pasaulyje: „Logset“ prekės ženklas atstovaujamas 20-yje šalių, o jos pagaminta miško technika dirba daugiau kaip 25-iose.

„Logset“ miško technikos gamoje  14 mašinų modelių. Medvežių gamą sudaro 7 baziniai modeliai, visos modulinės konstrukcijos, su 8x8 važiuokle. Medkirčių gamą taip pat sudaro 7 baziniai modeliai, su 6x6 ir 8x8 važiuoklėmis. Naujoje „Logset“ miško technikoje sumontuoti pažangūs, griežčiausius Etapo IV/Tier 4f taršos reikalavimus atitinkantys, itin ekonomiški 4 arba 6 cilindrų „AGCO Power“ varikliai su didelio slėgio maitinimo sistemomis common rail ir SCR katalizatoriais, kurių darbui reikalingas tirpalas AdBlue (pastarojo tirpalo naudojimas leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir gauti mažesnius valadinius darbo kaštus). Miško technikoje naudojami aukščiausios klasės komponentai: „Logset“ manipuliatoriai, NAF balansyriniai vežimėliai, „Bosch Rexroth“ ir „Sauer-Danfoss“ hidrauliniai valdikliai bei vykdikliai.

Miško technikoje naudojamos didelį įstiklinimo plotą turinčios kabinos atitinka FOPS, OPS ir ROPS reikalavimus, jos yra su oro kondicionieriais (klimato kontrolės sistemomis), autonominiais oro šildytuvais ir smūgiams atspariais stiklais, turinčios puikią šilumos ir garso izoliaciją.

Naujos architektūros variklio gaubtas pagamintas iš 5 mm storio plieno lakštų priekyje ir 2 mm šonuose. Jo forma tokia, kad būtų kuo geresnis matomumas iš operatoriaus darbo vietos, tuo pačiu ir puikus variklio aušinimas bet kokiomis darbo sąlygomis. Papildomai medkirtėse kabinos yra pasukamos, su automatine lygio kontrole skersine ir išilgine kryptimis.

Kompaktinių medvežių klasėje – du modeliai: 4F GT (127 kW/170 AG, konstrukcinė masė 13,5 t, krovumas 10,0 t) ir 5F GT (127 kW/170 AG, konstrukcinė masė 15,5 t, krovumas 12,0 t). Šiose medvežėse sumontuotas griežčiausius Etapo IV/Tier 4f taršos reikalavimus atitinkantis 4 cl. „AGCO Power 49 AWF“ variklis. Krovinio aikštelės plotas, atitinkamai 2,9 ir 3,6 kv. m. Medvežių traukiamoji galia 135 ir 169 kN. Miško technikoje sumontuoti Masera 61 ir Masera 71 manipuliatoriai, kurių kėlimo momentas, atitinkamai, 91 ir 99 kNm. Net ir pradinės „Logset“ medvežės valdomos pažangia TOC („Total Operator Control“) sistema, kurioje visa informacija pateikiama viename didelės įstrižainės LED ekrane. Daugiafunkcis valdymo terminalas su LED ekranu užtikrina paprastą variklio, transmisijos, hidraulinės sistemos parametrų kontrolę ir reguliavimus, taip pat leidžia vykdyti degalų sąnaudų kontrolę. „Logset“ TOC ir TOC-MD sistemose numatytas individualus kiekvienam mašinos operatoriui USB raktas, leidžiantis greitai parengti miško techniką darbui pagal konkretaus operatoriaus nuostatas, tuo pačiu išsaugoti individualius atliktų darbų parametrus.

Vidutinės, virš 200 AG medvežių klasėje UAB „Biržų žemtiekimas“ siūlo tris „Logset“ modelius: 4FP GT (170 kW/230 AG, konstrukcinė masė 16,5 t, krovumas 12,0 t), 6F GT (170 kW/230 AG, konstrukcinė masė 17,0 t, krovumas 14,0 t) ir 8F GT (185 kW/250 AG, konstrukcinė masė 17,5 t, krovumas 15,0 t). Medvežėse sumontuotas griežčiausius Etapo IV/Tier 4f taršos reikalavimus atitinkantis 6 cl. „AGCO Power 74 AWF“ variklis. Krovinio aikštelės plotas, atitinkamai 3,6, 3,8 ir 4,0 kv. m. Medvežių traukiamoji galia 169 bei 190 kN (mod. 6F GT ir 8F GT). Medvežėse sumontuoti Masera 83 ir Masera 91 (mod. 6F GT ir 8F GT) manipuliatoriai, kurių kėlimo momentas, atitinkamai, 106 ir 125 kNm. Šios klasės „Logset“ medvežės taip pat valdomos pažangia TOC („Total Operator Control“) sistema.

„Logset“ medvežių flagmanai – modeliai 10F GT ir 12F GT. Tai galingiausios gamoje ir vienos efektyviausių rinkoje mašinos. 10F GT aprūpintas 220 kW/300 AG varikliu, medvežės konstrukcinė masė 22,0 t, krovumas 18,0 t. 12F GT dar įspūdingesnis: 220 kW/300 AG variklis, 24,0 t konstrukcinė masė ir 20,0 t krovumas. Flagmanuose sumontuotas griežčiausius Etapo IV/Tier 4f taršos reikalavimus atitinkantis 6 cl. „AGCO Power 74 AWF“ variklis. Krovinio aikštelės plotas abiejuose modeliuose – 5,4 kv. m. Medvežių traukiamoji galia 220 ir 250 kN. Jose sumontuoti Masera 111 ir Masera 142 manipuliatoriai, kurių kėlimo momentas, atitinkamai, 151 ir 178 kNm. Kaip ir visos, taip ir šios „Logset“ medvežės yra valdomos pažangia TOC („Total Operator Control“) sistema.

Populiariausios UAB „Biržų žemtiekimas“ siūlomos „Logset“ 6x6 medkirtės yra 5HP GT, 6HP GT ir 8H GT. Visos jos, kaip ir likusioji „Logset“ gaminama miško technika, aprūpintos griežčiausius Etapo IV/Tier 4f taršos reikalavimus atitinkančiais 6 cl. „AGCO Power 74 AWF“ varikliais, priklausomai nuo modelio turinčiais 170 kW/230 AG ir 220 kW/300 AG pajėgumą.  Mašinų konstrukcinė masė nuo 15,0 iki 19,0 t. Medkirtėse sumontuoti Masera 220H ir Masera 240H manipuliatoriai, kurių kėlimo momentas nuo 188 ir 240 kNm. Siūlomas itin didelis kirtimo galvučių pasirinkimas. „Logset“ medvežės yra valdomos pažangia TOC-MD („Total Operator Control“) sistema.

„Logset“ 8x8 medkirčių gamą sudaro keturi modeliai: 6HP GTE, 8H GTE, 10H GTE ir 12H GTE Hybrid. Pastaroji – unikali miško kirtimo mašina, turinti hibridinę sinergetinę galios perdavą, sudarytą iš vidaus degimo ir elektros variklio, kurių suminė galia 380 kW/510 AG, didžiausias, rekordinis klasėje sukimo momentas 2000 Nm pasiekiamas jau prie 1500 aps./min. variklio sūkių. Pagal ekonominius rodiklius tai pati efektyviausia tokio pobūdžio mašina rinkoje, brėžianti šio segmento ateities gaires.

 Galingiausios, UAB „Biržų žemtiekimas“ siūlomos „Logset“ 8x8 medkirtės aprūpintos griežčiausius Etapo IV/Tier 4f taršos reikalavimus atitinkančiais 6 cl. „AGCO Power 74 AWF“ varikliais, priklausomai nuo modelio turinčiais 185 kW/250 AG ir 220 kW/300 AG pajėgumą.  Mašinų konstrukcinė masė nuo 21,0 iki 24,0 t. Medkirtėse sumontuoti Masera 220H, Masera 240H ir Masera 280H manipuliatoriai (hibridinėje medkirtėje – Masera 285H), kurių kėlimo momentas nuo 188 ir 280 kNm. Siūlomas itin didelis kirtimo galvučių pasirinkimas. „Logset“ medvežės yra valdomos pažangia TOC-MD („Total Operator Control“) sistema.

UAB „Biržų žemtiekimas“ – kokybiškų ir efektyvių mašinų tiekėjas, randantis geriausius sprendimus kiekvienam naudotojui.

MŪSŲ PARTNERIAI

  • 001_logset
  • 003_mazzotti
  • 004_sfoggia
  • 006_menke
  • 008_zaslaw
  • 010_bredal
  • 011_meprozet
  • 013_walterscheid
  • 014_linamar
  • 015_dieci
  • 016_stoll
  • 017_sct_lubricants
  • 019_deutz_fahr
  • 020_same
  • 021_boman
  • 022_carraro
  • 023_becchio_mandrile
  • 025_agronic
  • Hardis
  • agro-masz
  • gea
  • lely
  • mzuris
  • peeconas
  • regent
  • thaler


Biržų žemtiekimas, UAB © 2018