JUODAI GEROS KAINOS

Tokios juodai geros kainos galios neilgai, todėl nepraleiskite progos ir pasinaudokite mūsų išskirtiniu pasiūlymu 239, 219 ir 163 arklio galių traktoriams:

Deutz-Fahr 7250 TTV – 144 000 Eur + PVM
Deutz-Fahr 6230 Agrotron PS – 115 000 Eur + PVM
Deutz-Fahr 6165 Agrotron PS – 95 000 Eur + PVM
Pasiūlymo laikas ir traktorių skaičius ribotas!

Išsirinkite Jūsų ūkio poreikius labiausiai atitinkantį traktorių ir pildykite užklausą žemiau arba kreipkitės telefonu +37068218997.

7250gfh
  • 6 cl., 6,1 l „Deutz TCD 6.1 L06 4V“ variklis, atitinkantis Etapo V/Tier 5  taršos reikalavimus;
  • Sertifikuota vardinė galia pagal 2000/25/EC standartą – 174 kW/237 AG, didžiausia pagal ECE R120 standartą – 181 kW/246 AG;
  • Didžiausias sukimo momentas 981 Nm prie 1600 min-1 variklio sūkių, sukimo momento atsarga 24%;
  • Nauja kompaktiška vokiečių kompanijos „Mahle-Behr“ aušinimo sistema, kurioje visi elementai pagaminti iš efektyviausiai šilumą aplinkai atiduodančio aliuminio;
  • Degalų bako talpa 505 l;
  • Tirpalo AdBlue bako talpa 35 l;
  • Bepakopė, padalyto galios srauto „Compound“ transmisija, turinti tris valdymo strategijas: automatinę, rankinę ir skirtą darbui su GTV. Kiekviena strategija papildomai turi dar po tris veikimo režimus: ekonominį, galios ir automatinį;
  • Atskiri transmisijos ir hidraulinės sistemos karteriai;
  • Didžiausias greitis pasiekiamas prie ekonomiškų variklio sūkių: 50 km/val. – 2050 min-1, 40 km/val. – 1760 min-1;
  • 98,1 kN (10 000 kg) keliamosios jėgos, II/III kat. galinis keltuvas su automatiniais traukių fiksatoriais;
  • Atskiras, 44 l/min. našumo vairavimo sistemos siurblys;
  • Hidraulinė sistema atskira nuo transmisijos;
  • 3-jų greičių galinis GTV: 540E/1000/1000E;
  • Priekiniai ratai – 540/65R30, galiniai – 650/65R42;
  • Kabina atskirta nuo traktoriaus liemens ir atitraukta nuo variklio gaubto, todėl triukšmo, šiluminės sklaidos ir vibracijų lygis – mažesnis;
  • 4 vnt. priekinių ir 4 vnt. galinių darbinių žibintų ant kabinos stogo;
  • Traktoriaus ilgis/aukštis/plotis: 4 575–6 060/3 173/2 550-2 750 mm;
  • Ratų bazė 2 868 mm;
  • Konstrukcinė masė 9 030-10 325 kg, bendroji – 14 500 kg;
  • 50 km/val transmisija;
  • Automatinis oro kondicionierius;
  • WARRIOR komplektacija su išskirtine traktoriaus spalva;
  • Paruošimas automatinio vairavimo sistemai;
  • Pneumatinė kabinos amortizacija su skersinius švytavimus slopinančia Panhard traukle ir automatine lygio kontrole;
  • ISO-Bus valdymo linija, sujungianti traktoriaus ir agregato valdymo sistemas į bendrą tinklą;
  • 12″ įstrižainės valdymo terminalas iMonitor 3 su liečiamuoju, didelės raiškos ekranu su automatine sekcijų kontrole (iki 200 sekcijų), įdiegtas automatinis apsisukimas galulaukėse (veikia jei yra įdiegtas automatinis vairavimas);
  • Hidraulinės poros, galinės pakabos ir GTV nuotolinis valdymas su pašvietimu galinių ratų purvasargiuose;
  • Priekinis 53,8 kN (5 480 kg) keliamosios jėgos keltuvas su dvikrypčiais hidrocilindrais;
  • Hidraulinė pora traktoriaus priekyje;
  • MICHELIN padangos;
  • Kintamo debito, jautri apkrovai hidraulinė sistema su 210 l/min. našumo siurbliu;
  • 5-ios poros hidraulinių jungčių gale su proporciniu elektrohidrauliniu skirstytuvo sekcijų valdymu; visos skirstytuvo sekcijos su srauto reguliavimu;
  • Dvilaidė pneumatinė priekabos stabdžių sistema su oro kompresoriumi.
6165hgf
  • 6 cl., 6,1 l „Deutz TCD 6.1 L06“ variklis su didelio, 1 600 bar slėgio „Deutz AG“ kartu su „Bosch“ suprojektuota common rail maitinimo sistema, 4-iais vožtuvais kiekviename cilindre, turbokompresoriniu pripūtimu ir tarpiniu oro aušintuvu;
  • Variklis atitinka griežčiausius Etapo V/Tier 5 emisijų reikalavimus: įrengta išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema EGR su aušintuvu, DOC oksidacinis katalizatorius, katalitinis suodžių filtras DPF ir selektyvinio katalitinio redukavimo  katalizatorius SCR;
  • Didžiausias sukimo momentas 699 Nm, prie 1 400 min-1 sūkių, sukimo momento atsarga – 28 proc.;
  • Vardinė variklio galia (EU 2015/96) – 119,9 kW/163 AG, didžiausia su įjungta galios valdymo sistema EPM, pagal ECE R120 standartą – 126 kW/171 AG;
  • Degalų bako talpa 280 l;
  • Tirpalo AdBlue bako talpa 35 l;
  • Alyvos keitimo intervalai kas 500 mval;
  • Atskiras, 42 l/min. našumo vairavimo sistemos siurblys;
  • Kryžminio valdymo svirtelė dviem skirstytuvo sekcijoms;
  • Tiesioginio alyvos gražinimo linija;
  • 4-ių greičių galinis GTV: 540/540E/1000/1000E;
  • Maxi Vision kabina su vientisu panoraminiu priekiniu stiklu, tonuotais galiniu ir šoniniais langais, šildoma ir kondicionuojamu oru ventiliuojama dėtuve gėrimams, parengtimi radijo imtuvui su antena ir 4 vnt. garsiakalbių;
  • Amortizuojanti kabina su traktoriaus liemeniu sujungta per gumines elastines jungtis priekyje ir hidraulinius švytavimų slopintuvus gale – pastarieji kabinos vibracijas slopina iki 40 proc. efektyviau;
  • Instruktoriaus sėdynė su saugos diržu;
  • 4 vnt. priekinių ir 4 vnt. galinių darbinių žibintų ant kabinos stogo;
  • Traktoriaus ilgis/aukštis/plotis: 4 347-5 712/2 932-3 032/ 2 456-2 720 mm;
  • Ratų bazė 2 767 mm;
  • Prošvaisa 365-465 mm;
  • Konstrukcinė masė 7 600 kg, bendroji – 11 500 kg;
  • Pusiau automatinė transmisija ZF TPT16 (30F+15R);
  • Didžiausias greitis 50 km/val. (50 km/val. ženklas TG013);
  • Vairuotojo sėdynė Max-Comfort XL su pneumatine amortizacija;
  • Priekinis amortizuojantis tiltas su diferencialo blokavimo mechanizmu + ASM automatinė diferencialų blokavimo sistema;
  • Automatinis oro kondicionierius (clima);
  • Mechaninė kabinos amortizacija su skersinius švytavimus slopinančia Panhard traukle;
  • 4 mechaniškai valdomos hidroporos su srauto reguliatoriais;
  • Tiesioginė alyvos tiekimo jungtis gale „Power beyond“;
  • Padangos: priekinės 540/65 R28, galinės 650/65 R38;
  • 2 papildomi žibintai ant galinių statramsčių;
  • 2 papildomi žibintai ant priekinių statramsčių;
  • Sustiprintas galinis keltuvas, keliamoji galia 9 700 kg.;
  • 2 kontūrų  pneumatiniai priekabos stabdžiai;
  • Priekinis elektrohidraulinis keltuvas  (keliamoji galia 4 110 kg);
  • Kintamo našumo (Load sensing) hidraulinis siurblys 120 l/min.
6230 2
  • 6 cl., 6,1 l „Deutz TCD 6.1 L06 4V“ variklis, atitinkantis Etapo V/Tier 5  taršos reikalavimus;
  • Didelio, 1 600 bar slėgio „Deutz AG“ kartu su „Bosch“ suprojektuota originalios konstrukcijos common rail maitinimo sistema;
  • Sertifikuota vardinė galia, ECE R 120, 161 kW/219 AG, didžiausia pagal ECE R120 standartą – 169 kW/230 AG;
  • Nauja kompaktiška vokiečių kompanijos „Mahle-Behr“ aušinimo sistema, kurioje visi elementai pagaminti iš efektyviausiai šilumą aplinkai atiduodančio aliuminio;
  • Pusiau automatinė Power Shift transmisija ZF TPT20 (30F+15R) su 6-jų pakopų dinaminiu reduktoriumi (sukimo momento stiprintuvu) ir elektrohidrauliniu reversu; 6 dinaminio reduktoriaus pakopos perjungiamos eigoje, nenutraukiant galios perdavimo varantiesiems ratams;
  • Priekinio tilto amortizacija su automatine lygio kontrole;
  • 9 700 kg keliamosios jėgos galinis keltuvas su automatiniais trauklių fiksatoriais;
  • Uždaro centro, apkrovai jautri hidraulinė sistema su 120 l/min. našumo siurbliu;
  • Atskiras, 42 l/min. našumo vairavimo sistemos siurblys;
  • 4-ių greičių galinis GTV: 540/540E/1000/1000E;
  • Automatinis GTV valdymas priklausomai nuo važiavimo greičio, priekinių ratų posūkio kampo ir apatinių galinio keltuvo trauklių padėties;
  • Maxi Vision kabina su vientisu panoraminiu priekiniu stiklu, tonuotais galiniu ir šoniniais langais, šildoma ir kondicionuojamu oru ventiliuojama dėtuve gėrimams, parengtimi radijo imtuvui su antena ir 4 vnt. garsiakalbių;
  • Traktoriaus ilgis/aukštis/plotis: 4 478–5793/3153/2 285-2 720 mm;
  • Ratų bazė 2 848 mm;
  • Konstrukcinė masė 7930–8550 kg, bendroji – 13 500 kg;
  • Pusiau automatinė POWER SHIFT transmisija ZF TPT20 (30F+15R);
  • Pasukama operatoriaus sėdynė Max-Comfort XL su pneumatine amortizacija;
  • 4-ios poros hidraulinių jungčių gale su srauto reguliatoriais (dvi poros valdomos elektrohidrauliškai su „Joystick“ kitos dvi poros valdomos mechaniškai);
  • APS (automatinė pavarų perjungimo diapozone) funkcija;
  • Pneumatinė kabinos amortizacija;
  • Automatinis oro kondicionierius;
  • Maksimalus greitis 50 km/val. prie ekonominių variklio sūkių;
  • Priekinis 5480 kg keliamosios jėgos keltuvas su dvikrypčiais hidrocilindrais;
  • Kompresorius ir pneumatinė stabdžių sistema priekaboms (dvilaidė);
  • Tiesioginio alyvos tiekimo linija gale (Power Beyond);
  • Sustiprintas galinis keltuvas, keliamoji galia 9 700 kg;
  • Priekiniai ratai – 540/65R30, galiniai 650/65R42.
Technikos pasiūlymas: